reklama

Návrat do politiky

Vážení  priatelia, ďakujem Vám, že využijúc súčasné možnosti komunikácie ste mi dovolili podeliť sa s Vami o  pocity a myšlienky, ktoré ma často znepokojujú a frustrujú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Pracujem v zdravotníctve takmer päťdesiat rokov a nie je mi ľahostajné do akého stavu sa poskytovanie zdravotnej starostlivosti v ostatných rokoch dostalo. S pomermi v zdravotníctve nie sú spokojní nielen občania, ale aj zdravotnícki pracovníci. Nahromadilo sa v ňom príliš veľa problémov a systém tak zle pracuje, že sa tomu nemôžem nečinne prizerať. Vzhľadom na takmer nulové možnosti veci meniť ako len občan, zdravotník som sa rozhodol opätovne vstúpiť do politiky. Túto možnosť mi dal pán poslanec Kaník, ktorému dôverujem a verím, že spoločne zmeníme zdravotníctvo k službe, ktorá pre občana bude spoľahlivá a kvalitná a nám zdravotníkom poskytne primerané podmienky na prácu a spravodlivú odmenu. Dovolím si Vám postupne predstaviť náš program, moje názory, aby som touto formou mohol poznať Vaše, pretože len takáto diskusia môže priniesť dobré návrhy a optimálne riešenia. Teším sa na spoluprácu s Vami, na Vaše rady a rád prijem aj kritiku, bez ktorej len ťažko možno dosiahnuť vznešené ciele v starostlivosti o zdravých , chorých a trpiacich.

Tibor Šagát

Tibor Šagát

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bývalý minister zdravotníctva, prednosta DKAIM DFNsP v Bratislave. Kandidujem ako číslo 3 vo voľbách do NR SR za Demokratov Slovenska - Ľudo Kaník (volebné číslo 4). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu